zondag 19 februari 2012

The One With the Award


Wauw! Ik heb weer een Award gekregen! En daarmee hopelijk een heleboele nieuwe volgers (a.k.a. lezers a.k.a. fans...) Deze lieve dame heeft me vereerd met deze Award! Bedankt daarvoor!

Hier volgen de regels en wat je met deze Award moet doen.
1) Voeg de Award op je blog toe.
2) Bedankt de blog(ger/gster) die je deze Award gegeven heeft.
3) Vermeld 7 willekeurige zaken over jezelf. 
4) Zet de regels op een rijtje.
5) Geef deze Award aan 15 bloggers door.
6) Informeer ze alle 15 door een reactie op hun blog te plaatsen.

Regels 1, 2 en 4 heb ik bij dezen al uitgevoerd.

Regel nr 3: Vermeld 7 willekeurige zaken over jezelf. Dit is de moeilijkste regel van al. Geloof me vrij!
Wist je dat:
* Ik een fameuze snoepkont ben?! Ik kan niet beginnen aan een doosje mikado-stokjes met witte chocolade zonder dit doosje binnen de 10 minuten helemaal leeg te eten.
* Ik mij altijd verschrikkelijk schuldig voel als ik zo'n doosje heb binnengespeeld? Ik zou zo graag vermageren maar die stokjes roepen mij echt!
Dit fameus geminderd is sinds ik zwanger ben? Die zoete stokjes spreken mij niet meer zo hard aan. Er liggen nog  altijd 4 doosjes in de kast die 't Ventje voor mij had meegebracht maar waar ik dus tot op de dag van vandaag nog altijd niet van gesnoept heb.
* Ik ineens tot de conclusie kom dat ik precies met een verslaving te maken heb? Die mikado-stokjes snoepte ik het meest, maar zo van die flensjes van Delhaize of dinosauruskoeken met chocolade (pure) gingen er ook vlotjes in.
* De chocoladestokjes vervangen zijn door fruitsla? Alleen jammer dat het winter is en er niet zo veel lekker of 'speciaal' fruit te vinden is. Tenzij het stukken van mensen kost.
* Ik mijn fruit voor in de fruitsla superklein snijd? Ik overgiet het dan altijd ruim met fruitsap en voeg er nog 4 zakjes vanillesuiker aan toe ook.
* Ik ondanks het feit dat ik suiker toevoeg aan mijn fruitsla ik er toch van overtuigd ben dat ik goed en gezond bezig ben?

Deze Award zou doorgegeven moeten worden aan 15 andere bloggers... Is ook moeilijk in feite. Misschien zelfs nog moeilijker dan regel nr 4!
Ik zet de "verkozenen" in willekeurige volgorde!
1) Elisse: zij heeft altijd prachtige foto's op haar blog staan en haar fascinatie voor uilen is magnifiek!
2) Gioia: zij heeft altijd geweldige ideeën over mode. Maar vrienden en familie staan bij haar ook hoog aangeschreven (denk ik toch, want haar blog straalt warmte af.)
3) Elisanna: ze heeft er al één gekregen. Maar ik vind dat ze er nog één verdient omdat ze zo'n gewelig inspirerende handige henrietta is! Ik zou er graag privé-les bij volgen want haar creaties zijn geweldig!
4) Frederique: zij schrijft zo vol liefde over haar familie dat je er alleen maar gelukkig van wordt! Zo'n warm nest is iets wat ik ook zal trachten na te streven!
5) Marit: ze neemt geen blad voor de mond en in feite durft zij uitspreken wat ikzelf vaak loop te denken! Ik herken mijzelf een beetje in haar. Haar schrijfstijl is trouwens zo grappig! Ga zelf maar eens een kijkje nemen! 't Is de moeite waard!
6) Myrna: ze schrijft zo luchtig over het leven met een peuter en pasgeboren baby dat je er in feite mee zou kunnen beginnen lachen.
7) Lie: ze neemt geen blad voor de mond and I love it! Ze schrijft zwart op wit wat zoveel mensen denken (waaronder ikzelf. En ik heb dan nog eens niet zoveel tegenslag gehad als zij! Dus in feite heb ik geen recht van spreken... Maar toch. 't Doet deugd om te zien staan wat ik denk zonder dat ik het zelf geschreven heb.)
8) Pumps en Luiers: een mama zoals zij wil ik wel worden! Op de foto's ziet ze er toch altijd mooi verzorgd uit! Ik zou persoonlijk niet graag zo'n mama worden die zich laat verslonzen... Dus zij is mijn vorbeeld!
9) Mama van Vijf: gewoon naar haar blog kijken maakt je al vrolijk! Dus ga zeker eens piepen! Vooral haar 'Count your blessings' zijn supermooi!
10) Juffrouw Sanseveria: grappige foto's! En voor de rest een pricnipieel mens waar ik alleen maar respet voor kan opbrengen.
11) Barbara: ze heeft een lange weg afgelegd, maar de fierheid druipt (terecht) van het scherm bij het bekijken van haar blog!
12) Kaatje: ze maakt geweldig mooie kleren! Voor de rest is de blog gewoon prettig vertoeven.
13) Meisjesmama: tussen de blogs die ik volg is zij de enige die mannenkleren durft maken. (Ofwel kijk ik er bij de rest over...)
14) Joli Gateau: ziet er gewoon een heerlijke blog uit! Ik zou er beter wat van opsteken (t.t.z. dingen uitproberen die zij ook maakt.)
15) Babsie: weeral een dame waarvoor ik alleen maar bewondering en respect heb! Als je gaat kijken zal je 't zelf wel gauw genoeg weten.

Voilà. Dit was het. Ben er toch effe zoet mee geweest.

Liefs,
Me die in hare strijk gaat vliegen!

5 opmerkingen:

  1. Hallo Me,
    Dankjewel voor je lieve, lieve reactie over mijn blogje... FIjn dat je graag even komt lezen... En dankjewel voor de super award!! Ik ben erg enorm fier op.
    Ik heb deze award al ontvangen enkele dagen terug, dus je kan even gaan lezen over ons reilen en zeilen... Ik zet wel je naampje van award-gevers erbij...
    Nog een bedankt, en groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de Award! Ik ga er even over nadenken. Ik ben best wel open op mijn blog. Er is volgens mij weinig meer geheim. Maar ik ga het proberen!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suuuperlief seg, merci merci merci! Ik heb er ook juist eentje gekregen van Villa Nanami, maar geen idee of ik nog 7 weetjes over mezelf ga kunnen vertellen, zo interessant ben ik immers niet. En bweik, ik heb daarnet ook de strijk gedaan. Niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg bedankt voor de Award! Je hebt een leuke blog!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mercikes voor de award en lieve tekst - nu er werk van maken!
    smak!

    BeantwoordenVerwijderen