woensdag 1 februari 2012

The One Where It's Freezing

Barkoud, zo kun je de temperatuur buiten omschrijven. Heb het vanmorgen zelf ook mogen voelen op die drie meter tussen mijn voordeur en mijn auto.

't Ventje rookt buiten. En aangezien hij fameus verslaafd is aan die stinkstokken, staat hij altijd buiten (onder "lichte" dwang van Me). Vanmorgen zei hij ineens zo "Amai, als ge drie minuten blijft buitenstaan, vriesde vast aan de grond." (Overdrijven is his middle name...)

Toen ik instapte in de auto, gaf de buitenthermometer -7°C aan. Lekker warm! En 't is er niet op gebeterd op weg naar 't werk.

Gelukkig kreeg ik mijn auto gestart... Want vanmiddag was ik de krant aan 't lezen op Tinternet en daar stond een foto van een ondergesneeuwde auto met als kop "Auto's starten niet na barkoude nacht". Ik vind zo'n artikels op Tinternet GE-WEL-DIG! Vooral het feit dat de mensen daarop kunnen/mogen reageren. Daarvoor alleen al lees ik op Tinternet de krant! Om die reacties te kunnen lezen! Oh my God, zitten daar onnozelaars tussen! Ik lach mij altijd een kriek bij het lezen van die reacties en stel mij echt de vraag of er mensen zijn die zo dom zijn... 't Is soms niet te doen. Dan beginnen ze met elkaar ruzie te maken, he... En er zijn veel mensen die niet weten waar ze over spreken.

Liefs,
Me die onnozele reacties op de artikels super vindt en de mensen van achter haar computerscherm durft uitlachen. Gewaagd, he?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten