woensdag 31 augustus 2011

The One With Our Love Nest - Part 5

Voilà se. We zijn helemaal verhuisd. En dit is mijn eerste blogje vanuit ons liefdesnestje! Joehoe!

Deze week hebben we nog een weekje verlof. We zijn 't laatste aan 't opruimen, uitpakken, kuisen... En dan zitten we helemaal op onze plek. (Als alles af is, behalve het schilderen, zullen er foto's van de binnenkant volgen.)

Zoals jullie misschien kunnen zien - of niet, ik weet het niet - is onze voortuin ook al aangelegd. Op die manier konden we relatief proper verhuizen. Ik ben wel content dat 't zo schoon is, want 't is echt één modderpoel voor onze deur als 't geregend heeft. En dan heb ik niet 't gevoel dat ik voor niks sta te kuisen.

Morgen gaan we naar het gemeentehuis. We gaan onze adreswijziging doorgeven. (Ojee, en die papieren met de codes van onze paspoorten zitten nog goed weggeborgen... Hopelijk heb ik mijn code niet veranderd, want anders weet ik het niet meer en moet ik wéér een nieuwe pas kopen...)

Enfin, nog veel werk te doen dus ik stop dit blogje nu al. Anders gaat het nog langer duren eer ik foto's kan posten.

Liefs,
Me die er weer stevig gaat invliegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten