maandag 12 september 2011

The One With the Housewarmingparty

Binnen twee weken is het zover. Dan geven we onze Housewarmingparty voor onze familie. De week nadien geven we er één voor vrienden.

Vanaf 15uur staat onze deur open. De uitnodigingen zijn de deur uit. Dus nu is het wachten op de bevestigingen.

We hebben nog een beetje werk. Altijd hetzelfde dat blijft liggen. Ahja, want ons dagelijks huishouden kunnen we ook niet negeren natuurlijk.

Maar tegen zaterdag 24/09 zouden onze vouwgordijntjes moeten ophangen. Zouden alle kamers grondig gekuist moeten zijn. Zouden de ramen gekuist moeten zijn. Zou alles spic en span moeten zijn. Zou ik wat cakes willen bakken. (Ik ben van plan om er gewone te bakken, maar om sommigen in twee te snijden in de lengte en daar confituur tussen te smeren. Zou dit een goed idee zijn? Zo geraakt mijn confituur ook eens op natuurlijk...) Ik wil sangria gemaakt hebben (met vers fruit), ik wil frisdrank hebben koud staan. Ik wil tafels met de mise-en-place (bekertjes voor drank, servietjes voor de cake, of zou ik bordjes gaan kopen?). Ik wil genoeg zitplaatsen voor iedereen. Ik wil kommetjes met chips verspreid over gans onze living.

En 't ventje? Die doet wel wat ik hem vraag...

Ik ben wel aan het nadenken voor een 'aandenken'. Hebben jullie misschien een idee wat we als 'aandenken' en 'bedankje' kunnen meegeven met de gasten?

Enfin, we hebben nog veel werk, maar ik doe het supergraag! Natuurlijk volgen er later foto's. Zowel van ons huisje, als van ons feestje.

Liefs,
Me die jeukende vingers heeft en eigenlijk wel wil dat het morgen al 24/09 is en jullie bij dezen al bedankt voor de tips en adviezen voor een vlekkeloze housewarming.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten