vrijdag 20 januari 2012

The One Where I Feel Like An Alien

Sinds gisteren voel ik me een echte Alien, in mijn gedachten.

Morgen ben ik exact 20 weken zwanger. Wil zeggen dat ik halfweg ben. Het is al een paar dagen dat ik kleine luchtbelletjes voelde die wat groter werden. Maar gisteren heb ik voor de eerste keer echte stampjes gevoeld. Vandaag ook weer.

En dat doet me denken aan een SF-film met een buik waar handen en voeten doorkomen (zo door de huid. Dus de huid neemt de vorm aan van een armpje met een handje.)

Ik vind het wel een zalig gevoel! Nu wordt het echt concreet! Elke keer als ik een stampje voel, dan krijg ik zo'n debiele grijns op mijn gezicht.

Vanavond gaan we eten. Met een bevriend koppel. 't Jammere is dat zij eind september bij ons thuis zijn geweest en ons toen gezegd hadden dat ze acht weken zwanger was. Jammer genoeg heeft ze op vier maanden zwangerschap nog een miskraam gekregen. Vanavond zien we hen. Hopelijk gaan ze content zijn voor ons... Want ik denk niet dat ze het al gehoord hebben. (Zoals je misschien weet, heb ik nog geen 'aankondiging' op Facebook gezwierd. Misschien morgen. Gewoon het volgende: "<naam> is halfweg!" Ik zie nog wel.)

Liefs,
Me met de stampjes in de buik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten