dinsdag 9 april 2013

The One With the Hot Guy


Maandagochtend...

Eerste werkdag na een weekje verlof dat aan elkaar hing van de slechte nachten...
De nacht van zondag op maandag ook meermaals gebroken door een huilende baby...

Nog geen koffie gedronken...
Nog een beetje slaperig en verlangend naar mijn bed...
Hongerig, maar geen tijd voor ontbijt...

Ik rij onze wijk uit en zie blauwe zwaailichten. IK hou dan even halt achter de geparkeerd wagens om die zwaailichten te laten passeren.
Ik wacht heel eventjes... Maar er komt niets af.
Dan zie ik dat ze stilstaan.

Ik rij door en hou halt voor de ambulances. Ambulanciers rijden een brancard buiten en in de ambulance. Ze moeten hiervoor over de straat.

Vlak aan mijn auto tegen mijn raam passeert een ambulancier die aan de brancard trekt.

Mijn gedachte?

"Verdomme! Wat ne knappe vent!"

En hup... Ik was van slag wakker!

Liefs,
Me die alleen al voor die ambulancier in de ambulance wil terechtkomen en haar dag goed gestart was. *knipoogt*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten