vrijdag 12 april 2013

The One With the Tupperware


Tupperware. Wie kent deze plastiekfabrikant nu niet? Ik denk dat iedereen ze kent én heeft!

Mijn eigen plastiekkast puilt zo goed als uit. (Misschien moet ik die eens uitkuisen?) Ik moet wel toegeven: ze hebben goed gerief. Maar evenveel rommel of onbruikbare zaken. En duur!! Dat zijn ze ook!! Voor een beetje plastiek...

Zo heb ik ooit een pastakoker voor in de microgolf gekocht. Van een miskoop gesproken! Ik gebruik dat dus nooit, he! Ja, om mijn cake in te zetten. Ik gebruik dat dus op-zijne-kop.

Maar ...

Vanavond gaat er bij mij thuis wel een culinair atelier van Tupperware door. Hij (een mannelijk consulent) gaat kip in de oven klaarmaken, zonder vetstof. En die zou er volgens 't boekje krokant en sappig moeten uitkomen. Ik ben eens benieuwd! Ik heb ineens ook gevraagd om daar een beetje pasta bij te koken. Dan kan ik die pastakoker een testen en zien of dat echt zoveel beter is dan koken in een kookpot.

Ik weet nu al wel dat ik iets ga kopen ook. Een patisserieborsteltje (in plastiek, uiteraard. Ik heb er nu één met haartjes maar ik vind dat precies niet echt proper...) en zo'n kommeke voor slaatjes in mee te nemen naar 't werk. (Van goede intenties gesproken, denk aan dieet.)

Gisteren ben ik mijn wijnglazen van de zolder gaan halen en heb die afgewassen. 28 in totaal! Ik denk wel dat ik daarmee moet toekomen! Ik schat dat er iets van 15 à 20 man gaat zijn. Alleen jammer dat nog niet iedereen bevestigd of geannuleerd heeft... Dus ik ben er niet zeker van.

Liefs,
Me met straks de overvolle living en morgen de grote opkuis en afwas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten