donderdag 7 juli 2011

The One With the M&M's

Soms gebeurt het eens...

Op mijn werk...

Warmte...
Veel werk...
Veel concentratie...
Zo tegen 14uur is dat energiepeil relatief laag.
Nood aan iets zoet dringt zich op.
In plaats van een cola te nemen, is het onlangs gebeurd dat ik M&M's ben gaan kopen.

Nu was er blijkbaar een actie aan de gang waarbij je moest stemmen op één of andere M&M en er stond een code aan de binnenkant van de zak.

Ik heb deze ingegeven op hun website en ik heb iets gewonnen!

Vorige week kwam ik thuis en er stak in de brievenbus twee kaartjes dat er pakjes op mij lagen te wachten in de Post. 't Ventje dacht dat ik wéér iets gekocht had, maar niets was minder waar. Ik had er zelf geen idee van wat het zou kunnen zijn, dus toen ik thuis kwam van de Post en de doos opendeed, zat de M&M's verdeler erin (zonder de M&M's. Die heb ik er gisteren zelf ingestoken).

't Ventje vindt zoiets tof en nu staat dat dus op onze kast te blinken. Later krijgt het een plaatsje in onze open keuken.*glimlacht*

Liefs,
Me die sebiet een M&M's ke in haar mond zal steken. Smakelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten