zaterdag 16 juli 2011

The One With the Home Made Baby Cards

Op 18/06/2011 is 't 2e petekindje van 't Ventje geboren.Op 13/07/2011 is mijn 1e metekindje geboren.
Omdat ik zin had om hen een origineel gelukswenskaartje te geven, heb ik er zelf één gemaakt. Voor elk één, welteverstaan.

Hieronder vinden jullie de foto's van hoe ik dit gedaan heb. Ikzelf vond de kaartjes wel leuk, en de kersverse mama en papa ook. (Ofwel durven ze niet anders zeggen.)

De benodigdheden.


Kaartje 1  - voor Jayden.











Kaartje 2 - voor Lilith.












En zo heb ik - naar mijn mening - orignele gelukskaartjes afgegeven.

Voor sommigen onder jullie zullen deze kaartjes op niet veel trekken. Jullie werken veel gesofisticeerder. Maar ik heb het met veel liefde gemaakt.

Liefs,
Me die toch nog mooiere en elegantere kaartjes wil leren maken.

1 opmerking: