vrijdag 24 mei 2013

The One With the Liiiiiiiiiitle Difference


Mijn zusje heeft zichzelf een tijdje geleden op zelfstandige basis de kunst van het aanleggen van gelnagels aangeleerd. Persoonlijk vond ik dat ze dat niet slecht deed. Maar zelf was ze niet tevreden en is ze er dan ook mee gestopt.

Ondanks alles is het toch blijven kriebelen bij haar. Daarom heeft ze zich ingeschreven om een cursus nagelstyliste te volgen. Ze vroeg aan mij om mee te gaan omdat ik mooie nagels van mezelf heb (volgens haar) en dan had ze daar niet te veel werk mee en ging ik met tien mooi afgewerkte nagels naar huis. Dat zou mij nog goed uitkomen ook, want volgende week zondag is 't hier feest...

Ik ben dus met haar meegegaan als model gisterenavond. Kijk eens naar het resultaat !!!!

Eén afgewerkte hand, waarvan mijn eigen nagels kort gezet werden om dan nadien tips op te kleven! Aan mijn andere hand werd niks gedaan... Zo zal ik een weekje rondlopen, want mijn zus komt me volgende week uit de nood helpen dat ik toch in evenwicht ben wat betreft mijn nagels tegen de eerste mijlpaal van Mauro. (Uiteraard neem ik mijn zus niks kwalijk! Het rondlopen met twee verschillende hande nzijn nu eenmaal 'de geneugden' van een model...)

Ach, het was een superfijne avond en tegen een avondje plezier met je zus, zegt toch niemand 'neen', ook al kom je maar half afgewerkt buiten.

Liefs,
Me die het verschil voelt tussen links en rechts en ondervindt dat typen precies niet meer zo goed gaat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten