dinsdag 15 januari 2013

The One With the Silence

Ik steel nu eventjes de tijd om een update te schrijven en mijn achtergrond aan te passen aan de huidige wersomstandigheden.

't Is hier stilletjes, ik weet het. Maar dat komt omdat ik mezelf een blogpauze heb toegestaan om te blokken.
Vanwaar komt dat woord 'blokken' eigenlijk, in de zin van studeren? Ik zou 't niet weten. Ik vind het ook zo stom klinken! Ik moet studeren. Daar komt het op neer.

Mijn uurtje middagpauze gaat op aan het lezen van jeugdboeken voor Nederlands. Mijn avonden zijn volledig gewijd aan Nederlands, want daar heb ik aanstaande maandag examen van.

Volgende week zullen mijn middagen aan didactiek gewijd worden, mijn avonden aan Engels. Want daar heb ik de maandag en vrijdag nadien examen van.

't Is dus stressen tot en met, maar ik mag niets laten merken op mijn werk... Daar weten ze wel dat ik aan 't bijleren ben, maar niet dat ik dat eigenlijk doe om hier binnen drie jaar weg te kunnen. Ondertussen heb ik aanstaande donderdag een sollicitatiegesprek in Aalst, dicht bij huis dus. Dat komt er ook nog eens bij! En dan de ene nieuwjaarsreceptie na de andere...

't Komt allemaal weer samen, he...

Liefs,
Me die heel eventjes het evenwicht kwijt is en daarom haar blog naar de laagste plaats schuift op haar prioriteitenlijstje. Voorlopig! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten