vrijdag 5 juli 2013

The One With the High Score


Mijn rapport was vorige week vrijdag een feit. Ik wist wel dat het beter kon, hoor.

Ik ben bij mijn examen Engels buiten gestapt en ik dacht: "It was a complete disaster ..." Aan mijn punten te zien (zijnde 2/20) bleek mijn gevoel ook te kloppen.

De maandag nadien had ik mijn examen Nederlands. Hier had ik een beter gevoel bij en was ik toch een beetje teleurgesteld door de 9/20... Ik had gedacht dat ik dat onderdeel beter onder de knie had...

Na mijn schriftelijk examen van Nederlands, ben ik naar mijn docente Engels gestapt. Ik heb haar gezegd dat "English not my cup of tea is". Ze beaamde dit. Ik heb haar ook gezegd dat ik mijn mondeling examen niet meer zou meedoen en dat ik in tweede zit ook geen kans meer ging wagen. Ze gaf me gelijk en bedankte me voor mijn eerlijkheid, en ik haar voor de hare. Ze wist me trouwens ook te  vertellen dat ze dit apprecieerde in de afstandsstudenten. Die durven tenminste voor zichzelf en voor de docent toegeve ndat een bepaald vak hen toch niet ligt...

Mijn taak van agogische vaardigheden was redelijk uitgebreid en ik was er te laat aan begonnen, dus die werk ik af tegen 16 augustus. Nederlands ga ik ook met hernieuwde moed helemaal opnieuw leren. Mijn motivatie is nog niet weg, hoor. Integendeel. Ik wil het nog eens zo hard!

Ik ga me nu dus focussen op mijn tweede zit in de hoop dat ik voor Nederlands naar het tweede jaar kan. Dan zou ik met Frans in het eerste jaar willen beginnen. Ik spreek Frans al elke dag dus ik vermoed dat dit haalbaarder moet zijn.

Liefs,
Me die nu haar zoontje naar de crèche gaat brengen, dan boodschappen gaat doen, dan gaat strijken, dan dweilen, dan voor school beginnen werken en dan terug Mauro gaan halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten