woensdag 12 januari 2011

The One With the Study

Zoals ik gisteren al wist te vertellen, heb ik op professioneel vlak mijn draai nog niet gevonden. Ik ben nog maar 25 (een leeftijd waarop ik nog veel nieuwe dingen kan leren). Ik ben al 25 (een leeftijd waarop je verondersteld wordt al te weten wat je wil in je leven).

Ik weet nog niet goed welke richting ik exact uitwil, maar heb wel al 'n paar ideeën.

Het enige waar ik toch wel vrij zeker van ben is dat ik niet het type ben om voor 'n baas te werken. Tenzij misschien in één van de meest-tot-mijn-verbeelding-sprekende sectoren, namelijk de eventsector.

Aangezien het voor mij niet mogelijk is om fulltime naar school te gaan (remember: 't Ventje en ik hebben net 'n huis gekocht, dus we hebben elke cent nodig), ben ik verplicht om naar thuisstudies en avondstudies op zoek te gaan.

Wie weet vind ik iets dat me interesseert en waar ik voor wil gaan, maar wel pas nadat 't Ventje en ik op onze plaats zitten in ons nieuw huisje. Dat is een voorwaarde.

En hopelijk zal ik op die manier mijn weg vinden op professioneel vlak.

Liefs,
Me met de intentie iets van mijn professioneel leven te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten