zaterdag 22 januari 2011

The One With the Strike

Strike is in principe een bowlingterm. Aangezien ik niet goed ben in bowlen, behaal ik nooit bovenvermelde bowlingterm! Of ik moet heel veel geluk hebben! En dan nog: bowlen is niet zo mijn ding. Die schoenen waar iedereen zijn voeten in steekt. Die ballen die plakken. Ik mag er niet aan denken hoeveel bacterieën er op zo'n bowlingbaan rondlopen! (Neen, ik heb geen smetvrees. Maar ik mag er gewoon niet aan denken.)

Met 'striken' durf ik in feite aan 'strijken' denken. Hoewel ik perfect weet dat 'striken' niet 'strijken' is. Maar in de schrijfwereld (pfff, ik leid precies aan grootheidswaanzin. Maar ja. Dromen mag.) kan je je wel verbasteringen permitteren.

Dat ben ik nu dus in feite aan het doen. Aan het strijken. Maar het is zoveel! Komt ervan van ze te laten ophopen. Ik weet dus aan wie het ligt. Voor twee man hebben wij ten huize Me, Myself and We toch wel veel was. Ik ben nogal een smospot en mijn ventje wisselt dagelijks van t-shirt én hemd. Hierdoor is het niet zo verwonderlijk dat wij nogal veel was hebben.

En zo is er altijd iets ...

Liefs,
Me met de hoop strijkgoed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten