zondag 30 januari 2011

The One With Our House

"Een eigen huis. Een plek onder de zon. En altijd iemand in de buurt die van me houden kon. Toch wou ik dat ik net iets vaker simpelweg gelukkig was."

Ik ben gelukkig. Daar bestaat geen twijfel over. Maar binnen een klein jaartje hebben mijn ventje en ik ons eigen huis. Onze eigen plek onder de zon. Een plek waar we nog meer van elkaar houden dan we nu al doen.

Gisteren zijn we nog eens een kijkje gaan nemen bij ons huisje. Eindelijk ligt het onderdak erop! Nu alleen nog de dakpannen en dan kan de afwerking beginnen.

Wij hebben in een nieuwe maar rustige wijk niet ver van het stadscentrum van Aalst een huisje gekocht. De grond waar het op staat is niet erg groot (1a96). Het huisje telt 3 kamers en 2 badkamers (een gewone badkamer met ligbad en een douchekamer). Een open keuken in de woonkamer. Een groot schuifraam dat uitgeeft op onze kleine tuin, dus vanuit de zetel gaan we hier zicht op hebben.

Voor de rest is de wijk een doodlopende straat. In het midden van de wijk staat een speeltuintje. Als er dus ooit kindjes komen, dan hoeven wij geen gigantische tuin te hebben als ze zich ook kunnen amuseren met de kindjes uit de wijk op straat. Sociale contacten kunnen ze maar beter van kindsbeen af ontwikkelen.

Enfin, ik ben aan het afdwalen. Ik wil gewoon zeggen dat ik er enorm hard naar uitkijk om in ons nieuwe huisje te kunnen gaan wonen. Alles nieuw. Alles van onszelf. Weten waarvoor we gaan werken.

Liefs,
Me die verliefd is op niet alleen mijn ventje maar ook op de rustige wijk en ons nieuwe huisje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten