vrijdag 21 januari 2011

The One With the Books

Kerstmis is al even gepasseerd. Ik weet het.
Het moeilijkste aan deze hele kerstperiode is de cadeau's uitzoeken!

Mijn ventje heeft gekozen om kleren onder de kerstboom te leggen.

Ik heb gekozen om boeken onder de kerstboom te leggen. (Met Nieuwjaar krijgen we toch altijd een cent en dan kunnen we tijdens de solden zoveel kleren gaan kopen als we willen!)

Enfin, er lagen dus voor mij welgeteld zes boeken onder de kerstboom!

Drie van de grootmoeder van mijn ventje (twee van Sophie Kinsella en één van Lauren Weisberger). Twee van mijn ventje (één van Sophie Kinsella en het laatste deel van Twilight). En één van mijn broer (een thriller-achtig-iets maar van een schrijver waarvan de naam mij nu ontglipt is).

Mijn ventje snapt niet dat ik van die boeken echt kan genieten. Voor mij is dat überontspanning. Zonder een hoofdstuk te lezen nadat ik in mijn bed ben gekropen, geraak ik niet in slaap. Nu kan ik natuurlijk versleten worden als übernerd, maar ik geniet daar echt van, van lezen.

Zo is er al een boek uitgelezen van deze zes en ben ik nu in de helft van het tweede boek.

En zo is er altijd iets ...

Liefs,
Me, de übernerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten