dinsdag 11 januari 2011

The One With the Politics

De politiek in ons Belgenlandje gaat mij m'n petje te boven. Ik snap er niks van. En omdat ik er niks van snap, interesseert het me niet. En omdat het mij niet interesseert, spreek ik er mij ook nergens over uit.

Dus ook niet op het werk. Ik heb er - als het op politiek aankomt - geen mening over.

Wat me wel opvalt, is dat ik samenwerk met Franse collega's (ahja, in het Brusselse, wat wil je nu?) en dat die er wél een uitgesproken mening over hebben.

En zoals zij spreken, is het net of ze vallen mij persoonlijk aan. Ik ben dan ook de enige echte Vlaamse in ons team.

En dat is lastig ...

Na een halve dag als vandaag (we zijn nog maar halfweg, en het is alweer klaar en duidelijk tot mij doorgedrongen) ben ik nogmaals tot de conclusie gekomen dat ik wel goed zit qua job (verloning en jobinhoud) maar dat ik nog niet op mijn plaats zit.

En zo kom ik van het onderwep politiek op mijn onderwerp voor morgen.

Liefs,
Me zonder mening over de politieke toestand in ons land.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten