maandag 24 januari 2011

The One With the Desperate Friends

Gisteren hebben we om één of andere reden (waarschijnlijk omdat we moe waren) tot 13uur geslapen! Bij gebrek aan kinderen is dat dus in feite nog perfect te doen!

Ik was moe omdat ik vrijdag personeelsfeest heb gehad. Ik was om kwart na één thuis. Ik lag er zo tegen een uur of twee in. Nog een beetje babbelen met 't Ventje, he.

Maar ik had het over het feit dat we zondag zo lang geslapen hebben ... Ook omdat we pas om 2uur ons bed zijn ingekropen! Bij mij kwam er dan nog de weerslag van vrijdag bij en het feit dat ik zaterdag op tijd (lees: om 9uur) ben opgestaan om mijn betonnen choco te maken.

In elk geval: we hebben er gisteren een lui dagje van gemaakt. We zaten toch een paar dagen achter met onze gewone weekprogramma's en hebben die bijna helemaal ingehaald. Maar we hebben ook naar een aflevering van het negende seizoen van Friends gekeken en een aflevering van het zesde seizoen van Desperate Housewives.

Ik heb nochtans wel tijdens het bekijken van het merendeel van de programma's de strijk gedaan! Dus zo heel lui was ons dagje niet. Allez, of toch mijn dagje niet. Mijn Ventje zijn dagje was luier dan de mijne. 

Maar toch was ik moe. Ik lag (na de strijk) in de zetel en had ontzettend veel moeite met het openhouden van mijn ogen. Ze vielen zo goed als dicht. En ik denk dat ik 'n beetje geslapen heb.

Ik vind het toch raar. Ik heb geslapen tot 13uur en toch was ik nog moe. Maar echt moe, he! Niet lui of tam! Maar moe!

Gisterenavond lag ik er om 23uur in. Vanmorgen om 6u30 opgestaan en eerlijk? Ik ben moe!

Liefs,
Me die graag zou slapen nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten