dinsdag 1 maart 2011

The One With the Ring

Vorig jaar in augustus zijn het Ventje en ik met de auto naar Spanje gereden.

We hebben eerst een tussenstop gemaakt in Zuid-Frankrijk om daar één nacht te overnachten. We hadden al heel de dag gereden (allez, het ventje heeft gereden, want hij geeft niet graag zijn stuur af) en ik heb er - onder lichte dwang - voor gezorgd dat we die avond zouden uitrusten alvorens door te rijden naar Spanje.

Hoe komt het in feite dat ik aan onze reis naar Spanje denk? Omdat ik hier op mijn bureau (zoals jullie wellicht nog weten) een kalender heb staan met foto's van 't Ventje en mij. En vandaag is de eerste dag van maart dus ook een nieuwe foto en ja, dat is er eentje van in Spanje. Vandaar dat ik begon weg te dromen ... Ook omdat ik weet dat verlof er de eerste jaren niet zit aan te komen, met ons huisje enzo ... (Hoewel ik duchtig aan het meedoen ben met de wedstrijd op MNM om met vriendinnen naar de Dominicaanse Republiek te gaan. Hoe groot zijn de kansen? Klein ... Maar ik kan het maar geprobeerd hebben!)

Enfin.

We hebben een week in Spanje doorgebracht en het was ZALIG! Ventje en ik

Elke voormiddag gingen we een beetje 'shoppen'. Souvenirtjes werden gekocht. Op de markt werden er shorten voor't Ventje gekocht (van die redelijk mooie en niet van die sportshorts). En bij een juwelier werd er een ring gekocht voor mij! (Jammer genoeg krijg ik hier geen foto tussen van mijn eigen ring, dus heb ik maar een exemplaar op internet moeten zoeken om hier toe te voegen, maar mijn ring ziet er zo niet uit! Jammer genoeg, want zo eentje als verlovingsring zou ook wel mogen ...)

Elke namiddag hingen we in en rond het zwembad te genieten van de zon.

Elke avond gingen we naar de strandbars.

Die ring is een blijvende herinnering aan Spanje, net zoals de foto's natuurlijk.

Maar ooit zal ik hem aan de haak hangen ... Ooit zal hij plaats moeten maken voor een sierlijke verlovingsring en een knappe trouwring.

Ooit ...

Liefs,
Me die reeds droomt over haar huwelijk(saanzoek).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten